Salam pengenalan

Wednesday, January 20, 2010 PCL 8 Comments

Salam..

Selamat datang .....ke Villakejora.blogspot.com

#Buat semua keluarga dan rakan-rakan tersayang.

Pertama-tamanya saya mengucapkan syukur yang tidak terhingga kehadrat Allah Subhanahuata'ala kerana dengan limpah kurniaNya saya masih lagi berada di atas muka bumiNya untuk meneruskan kehidupan bersama-sama keluarga tercinta dan mencoretkan apa yang rasa dan mahu untuk sama-sama kita berkongsi di Dunia Pinjaman ini.

Harapan saya agar blog ini dapat menggamit kenangan dan juga tatapan buat seluruh keluarga dan rakan-rakan khasnya generasi mendatang dalam Dunia Hidupku. Terima Kasih.

20 Januari 2010 ~ lafaz 'Bismaillahirrahim'  dengan rasminya blog ini bermula.

Sekian.


8 comments:

  1. Syabas bro..teruskan dgn coretan yang berkaliti.

    ReplyDelete
  2. hehehe okla tu PCL... not bad!

    ReplyDelete
  3. macam tengah baca surat rasmi. tapi memang terbaik la. hehe.

    ReplyDelete
  4. @NasZ:skema je kan...hahaha, terbaek tuh..wallawey!

    ReplyDelete
  5. wo ni entry pertama PCL ke?? hehe
    sedikit skema bunyinye..hehe.. keep on blogging PCL! =)




    luv,
    cik ana

    ReplyDelete
  6. Datang sni nak baca entry pertama awak :D *Selamat berkenalan..

    ReplyDelete
  7. Akhirnya sempat jugak baca entri pertama PCL.. oo Villa kejora..

    ReplyDelete
  8. Sudah lama dalam dunia blog ini, pasti banyak pengalaman pahit manis anda...Tahniah kerana terus aktif hingga kehari ini.

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.