Aku kisah sangat !!!....

Saturday, October 23, 2010 PCL 8 Comments

ado ko kaysah !!! ado...ado...

Aku memang orang yang kisah tentang harta ,wang ringgit dan jiran tetangga... tapi aku tak tau lah dengan korang kisah ke tak??


Yang aku tau orang yang tak kisah pasal benda2 ni ialah ORANG UTAN jek ...hehe jangan marah na!
















p/s : tolong jaga tepi kain langsir orang okay tak!!...


8 comments:

  1. salam tlg jahit langsir atau antar g dobi bagus jugak tu...hehehe..perihatin tu namanya...insya_Allah merapatkan lagi silaturrahim.

    ReplyDelete
  2. perhilitan.comOctober 22, 2010

    yg korang tgk anak2 buah ku dlm zoo tu ade ko kisah..suwuh mcm2..

    ReplyDelete
  3. @dayna

    kalu cmtu bagusla..teruskan la ya..
    jiran yg baik yg suka ambil berat bukan sebaliknya,.

    ReplyDelete
  4. @perhilitan.com

    cm penah dtg kt kawasan aku je..??
    dtg la lg buat pantauan..T.kasih.

    ReplyDelete
  5. emm.. kadang2 org x suke kita jaga tepi kain langsir diorang.. so, baik jaga tepi kain sendiri! :D

    ReplyDelete
  6. lagi satu pakcik..tolong jaga ampaian saya..agak2 hujan turun, tulun la angkat kain jemuran hehehehe

    ReplyDelete
  7. comel betul orang utan ni


    wakakakaaka

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.