Aku BENGANG ..Diaorang BENGONG...

Friday, March 05, 2010 PCL 1 Comments


Tempat2 macam nie aku dah malas nak pegi...untuk kali yang seterusnya...aku bukan nak ajak korang boikot..korang pikir la sama arr !!
Stesen Minyak Petronas Kanchong .
--->Bengang Sebabnya, 2 orang pekerjanya dah buat taik kurang hajar kat makcik kakak yang mintak tolong topup kan minyak petrol untuk kereta dia, siap maki2 plak depan aku, kata macam2 kat orang tu. "Weii!! bawak kete pandai , nak bubuh minyak tak reti..tak nampak ka aku tgh sebok nie..lain kali bawak basikal la.." "ape la punya bangang...isik la sendiri..kalu tak leh gak ..suruh la sapa2 kat sana tu.". Kebetulan masa tu aku nak bayar kat kaunter tu. Tengok kakak tu tecegat ,tecari2 orang mintak tolong , aku pon tolong lah dia.
Kedai Mamak Taufik.
---> Bengang Sebabnya, dah 2 kali anak2 sakit perut makan roti canai kuah cam nak basi, kuah yang sama dok perangat banyak kali, pas tu roti liat semacam jer..bawak air, jari sampai masuk dalam gelas plak ...Yeeakk!!
Kedai Nasi Lemak Kepak ayam.
---> Bengang Sebabnya, kalau nak jual nasi lemak, jual nasi lemak dah ler..dah itu kepakaran dia, ni tidak nak jual bende2 makanan lain , kalau buat okay, sedap rasa orait la nak tambah menu..masalah nya tak sedap langsung ! oder nasi goreg kampung yang sampai nasi goreng bodo jer...patutla cepat sampai..dah goreng siap2 rupanya.

1 comment:

  1. salam kulaan...
    angah membari sarik kisah bengang no 2....kalau diulah hadapan angah...mau kana injing talinga...tu jurang muntung ilah tahik...

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.