Friday, March 05, 2010 Nazlee Ismail 0 Comments

Dah lama aku tak pegi memancing...sejak mamDiana n anak2 berhijrah ke sini..


Sebenarnya kitaorang ni kaki pancing jugak lah, dari Tokwan, mertua,pakcik,makcik,abang,adik, ipar semuanyalah...tapi aku bukan kaki pancing tegar macam sesetengah orang tu..asal nampak air jer cite pasal ikan..nampak ikan jer cita pasal pancing tapi masa memancig tu senyap jer tak cakap apa2..fokus la konon..


Nie hah !! hari Sabtu nie , aku bercadang nak pegi memancing , cadang jer lah jadi ke tak , tak tau lagi...dengar citer kawan cam best jer tempat nie..die dah pegi minggu lepas ..

...nie lah hasil nya









Dia cakap kat situ pon banyak ikan puyu...wah!!! bestnya tak sabar aku nak pegi..


tapi hari tu dia dapat free jer ..ada orang pasang pukat bagi dekat dia..so aku dapat la sikit...empphh! sedapnya puyu masak cili n goreng pon sodap nie!!


0 Comments:


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.