mengidam MOI sup sayur....

Monday, March 01, 2010 Nazlee Ismail 3 Comments


Mama...ada orang mengidam moi sup sayoq la...hehehe.
tak pa lah nanti mak mai sini kita buat makan ramai2.
Mak punya resipi lagi mantop..!
Ini moi bukan sebarang moi...Moi sup ni la buat Pak mertua aku masuk ICU dulu...sedih bila terkenangkan. Arwah Tok Abah penah kata kat kawan dia "moi bini aku buat tak sama macam hangpa makan kat kedai tuh..lagi sedap tau"..
Tapi bukan sebab musababnya arwah pergi meninggalkan kami..dah 8 thn arawah kembali kerahmatullah..Al-Fatihah...semoga rohnya ditempatkan dikalangan org2 yang beriman.

3 comments:

  1. alfatihah...
    moi tu sama dengan bubur nasi kan?

    ReplyDelete
  2. moi,bubur nasi same je..bubur kanji pon ade gak org panggil.

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.