24hrs keje...

Saturday, April 24, 2010 Nazlee Ismail 2 Comments

Aduuuhai!....dah lama aku tak buat keje cam nie..ingatkan dolu2 jer masa keje kilang Jepang.
tapi keje ngan gomen pun ade jgak..huh! ingatkan cuti2 boleh la lepak2 kat umah dengan anak bini..gi shopping ker..(hengget dah masyuk)

takper janji masyuk !..bole claim.

Start 5pm semalam hingga 5pm hari nie...standby jer..takder la teruk sangat. If something happend baru ade keje compare to privet company ...tak sama...mana nak cari cam nie..anyway aku bersyukur apa yang aku dapat sekarang.

nie tengah standby ler nie...duk depan pc.
buat keje kena ikhlas, jangan curi tulang!...kat sini banyak tulang!!
.,dah takder bende nak buat , takkan tidor pulak...takder cctv tapi Allah ade...hehehe.
sendiri ingat!
.
.
.layanzzzz!

2 comments:

  1. salam,

    kalo sedo xpe...

    jangan marah..
    gurau je..

    ReplyDelete
  2. wslm ahmad humairi, kekadang tu mmg kita sedo apa yg dibuat tu..mudah2an rezeki yang kita dapat membawa berkat.

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.