Hati2 dengan daging burger !!

Thursday, April 29, 2010 PCL 6 Comments

WAHHH!!! sedapnya burger sempoi yang Sweet Lizahanum buat untuk diner diorang...
..tapi harus diingat...mesti berhati2 dengan kebersihan daging/ayam yang didapati dari supermarket...





Ehhhh!! bulu apa tu ???
....
..
.








6 comments:

  1. ee...geli bulu ape la tu..

    ReplyDelete
  2. erk! mcm rambut lah.....

    ReplyDelete
  3. harus berhati-hati bila nak masak daging burger nie...sudah lah baru saja beli daging burger...

    ReplyDelete
  4. aiyyerkk.. bulu ape tu.. macam bulu mata jer. tapi takkan la banyak sangat. jangan santau dah la. nauzubillah..

    ReplyDelete
  5. eeeuuwwww sama gak mcm fastfood. thanks for sharing

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.