Sapa punya nasi lemak...BESAR nie...?

Thursday, April 22, 2010 Nazlee Ismail 5 Comments


ha..ha..jangan ingat macam2 arr..aku cakap apa yang aku nampak..korang ingat lain aku tak tau arr!..
Tetiba jer hari nie rasa cepat lapar sangat..tadi baru balik dari bank..biasalah jumpa kawanku, cucuk n tekan2 sikit keluar henggit..tak sempat la pulak nak sarapan.
Hah apa lagi...sampai jer opis terus masuk pantry...
tak pikir panjang dah.."sapa punya nasi lemak besar ni....tak penah aku nampak lagi sebelum nie..?"
It is a very nice dish and symbolised the strong community and friendship among javanese people.
Nasi Ambeng rupanya...sorang makan tak habeh rasanya..calling mamber2 mai join sama..aku tau ari nie bos besar takder..yang ade bos kecik jer..lets gone...
...nasi Putih, ayam goreng, daging rendang, ikan selar goreng, sambal goreng, paru goreng, sambal tumis, sambal belacan, serunding, begedel, timun yang dipotong bulat...

fuhh! licin...
Alhamdulillah syukur.

5 comments:

  1. banyaknyeeeeeeeeeee lauk

    ReplyDelete
  2. fuhhh macammm2nya lauk...best..nasi ambeng terbaekkk

    ReplyDelete
  3. salam semua...
    sekarang nie tak yah tggu 'kondangan' baru ada benda nie..kat pasar malam pun bnyk jual, 5 henggit sebungkus..kat mana ada Jawarangers ada la tuh.

    ReplyDelete
  4. salam...
    tuhuk mahabiskan nasi lamak ganal...hehehehe

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.