Sungguh tak malu..

Tuesday, April 20, 2010 Nazlee Ismail 2 Comments

Kalau bekerja mengejar rezeki Allah tak kira siang malam, pagi petang, mesti pergi kerja. Hujan atau ribut tetap diharungi kerana hendak mematuhi peraturan kerja. Tapi ke rumah Allah (masjid) tak hujan, tak panas, tak ribut pun tetap tak datang ke masjid. Sungguh tak malu manusia begini, rezeki Allah diminta tapi nak ke rumahNya segan dan malas.
Allah maha adil...tak kira siapa rezeki diberi...yang patuh dan yang tak taat pada perintahNya..rezeki tetap diberi malah lebih dari mereka yang kuat beramal.

2 comments:

  1. terasa malu plak ni...terima kasih pakcikLie mengingatkan...

    ReplyDelete
  2. salam m/a/s/s ..ingat mengingati sesama insan..jgn malu jgn segan...malu kpd Pencipta, itu yg lebih utama.

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.