tak sampai lima minit pon !!

Friday, April 30, 2010 Nazlee Ismail 11 Comments




"Eh ! encik, selamat pagi...nak buat apa encik?"..tanya akak di kaunter pertanyaan.
"pagi..saya nak renew license.." jawab aku.
"ok..amik number ni..tapi sekarang tengah offline..kalau encik nak tunggu..silakan duduk"..terang akak tu.
"ok takpe..tima kasih Puan"...jawapan skima aku.

Kebetulan tak ramai orang..n kaunter pon bukak banyak..sistem dah online, so my turn is coming..No.1045..
tak sampai 5 minit dah siap..Wah Pantasnya...!!! thanks for Banting JPJ staff..good job.




Korang sumer dah cek ke dompet masing2????..





ahaaaa! jangan tengok duit jer..tengok sama bende2 lain especialy your driving license..
jangan gelabah biawak pulak..ada roadblock baru nak terhegeh2 cek..
aku nyer dah kantoi!..2 bulan lepas dah mamphost....naseb bek lah tak kena saman..
ambil la sedikit masa nak kemas2kan dompet yang menebal dengan resit2 cam nie..


credit to google....tapi ni bukan kopek akuuuu...~(.)(.)~..


p/s : kalu mu gi Kelate janga kecek kopek..bahaya!

11 comments:

  1. amboi pkciklie, perkataan kopek tu siap digambarkan lagi. huhuhu.. saya pun nak kena wat housekeeping gak kat wallet saya. dah penuh ngn resit2 atm bank. maklum ler asyik kluarkan duit jer.. :P

    http://wanshah87.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. pakcik mmg suka bagi gambaran...ok bagus2..

    ReplyDelete
  3. ok..lesenku pun hampirrrrrr tidak bernapas bulan 5 ni...noted!

    ReplyDelete
  4. salam kulaan...
    kalu mu gi klate mu kena kecek molek.....kawey lamo kija denu.....
    idup banjar...

    ReplyDelete
  5. paklong, banjar Klate kecek guwano..?

    ReplyDelete
  6. salam...
    banjar klate....
    awak kawey humap sokmo...

    ReplyDelete
  7. hehe. purse sy jugak jadi begitu bila tiba Hari Membaya Bil~ haha

    ReplyDelete
  8. yeye ...
    betui betul ... duit je yg di tegok .

    ReplyDelete
  9. kat johor pun jgn sebut kopek.. mmg nak kena pelangkung

    ReplyDelete
  10. owh! ya ..Johor pon cam tu ek!!

    ReplyDelete
  11. bulan 7 roadtax motor matik, bulan 8 lesen matik...sempat lagik...hehehe...rempitttttt

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.