UNTUK ANDA SEMUA !!! bloggers yang dikasihi..

Monday, April 05, 2010 PCL 2 Comments

TERIMALAH DENGAN TANPA SYARAT...








Salam kepada semua…


Pertamanya nak ucap Thanks kat sweetsal sebab bagi award ni....





..suka sesangat n terkezut jugak bila chek shoutmix aku yang menyatakan suruh amik 1st award ni kat blog dia..tak dak red carpet pon!! ingatkan boleh la nak ketwok..hahaa silap tu mana ada ketwok..kita ni maskulin la..bukan feminin..apa2 saja lah der. Kalau dok kat Utara Perak tu..mesti orang Parit Buntaq…betoi dak ?


Dah amik kena syarat la pulak ..tak pa2..aku hargai Anugrah Top Blogger 2010 ini dengan memenuhi syarat2 yang dikehendaki..


Syarat No. 01 : Thanks & Link The Person That Give You Award>>>>BERES!


Syarat No. 02 : Pass This Award to Another Person>>>BERES! semua kpd sapa2 yang layak?



http://faish5807.blogspot.com/
http://nisanafisa.blogspot.com/
http://paklongsifu.blogspot.com/
http://azrulhisham.blogspot.com/
http://norlijamal.blogspot.com/
http://yangazmah.blogspot.com/
http://orangmuo.blogspot.com/
http://miszmanjacayunk.blogspot.com/


Syarat No. 03 : Contact The Bloggers and Tell Them About This>>>>BERES!


Syarat No. 04 : State 7 Things About Yourself>>>>


1) Suka termenung jauh tapi tak suka makan ikan jenis tu..gatal.
2) Buat kerja tak berkira sebab banyak sangat sampai tak terkira..
3) Mengutamakan keluarga dahulu daripada orang lain.
4) Penah kerja dengan Jepun tapi bukan masa jajahan diaorang.
5) Sekarang banyak masa bersama keluarga tersayang.
6) Kelakar tapi tak lawak orangnya.
7) Kontrol badan nak jaga makan !



Depa tanya dalam bahas oghang putih aku jawab dalam bahasa oghang kita..haha nasib baik aku tak jawab dalam bahasa kami...sempoi !






Akhir kalam...thanks sekali lagi kepada semua yang terlibat.
sekali lagi ...TERIMALAH "TAUTAN KASIH DUNIA HIDUPKU" UNTUK ANDA SEMUA.







2 comments:

  1. salam kulaan..
    arwad dah dibawa bulik....maka harat arwad...berilaan lah...

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.