Apasal 'catwalk' kat sini plak.. aduuus!

Thursday, May 06, 2010 PCL 7 Comments

Apa pon keja yang kita lakukan mestilah ikhlas...
macam korang jugak...aku pon sama..taip entri waktu keja...hahaha ..baguskan macamnie...
tapi tak kesahlah..kalau ada masa terluang...
Bos aku kata.."korang buatlah apa suka, janji keja siap!!..yang lain2 tu pandai2 lah cover"
so , keja aku siap..korang aku tak tau lah...

tengoklah diorang ni tak lepaskan peluang !!!



Sebenarnya diaorang nie terima arahan pandang ke kanan..
...


...


..


.



FIRIIII DILIVIRYYYYY pacikk!!!!!! (iklan seng heng)

7 comments:

  1. Wooooo.. Menakutkan.. Huhuhu.

    ReplyDelete
  2. makoihh.. negara mana tu?.. yang belakang tu kalau jatuh, huu.. mesti calar balar 1 badan. =O

    http://wanshah87.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Cuci mata di petang jumaat! Adoyai...hikhikhik

    ReplyDelete
  4. wanshah, sudah pastinya bukan Malaysia...

    ReplyDelete
  5. hahaha bala betul yg pic no 2 tu..

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.