Kembar tak jadi...

Monday, May 24, 2010 PCL 11 Comments


Telur 2 mata nie kalau goreng..berapa sen makcik cas nie !!?...




Sayang semuanya sudah terlambat...telur dah masak, kalau dibiarkan ibu ayam tu ramkan dulu telurnya...maybe dapat anak kembar...tak pon dua ekor dalam satu telur...mesti ada something spesel kan!...Allahhuakbar!

Sebenarnya pic nie amik dari Fb kawan aku,.. masa dia balik kenduri kawen, dapat telur nak cicah air asam..., tapi tak jadi nak makan...katanya takut!!..nanti dapat anak kembar siam plak...melekat, tapi bagi kita orang Islam wajib percaya..ketentuan dan takdir itu datangnya dari Allah SWT .Wallahualam.

11 comments:

  1. wahhh..jarang-jaranggggg...kadang-kadangggg....

    ReplyDelete
  2. alahai cian telor...

    ReplyDelete
  3. pakcik makan takpa jgn bg m'cik makan...hahah takut!!

    ReplyDelete
  4. ssh nak jumpa ni....singgah blog..:)

    ReplyDelete
  5. penah gak jumpa telur cm ni bila nak masak..

    tapi makan je... xkn nk buang.. rugi...

    hehe

    ReplyDelete
  6. ala jgn di kisahkn sngt pasal bende2 ngarut tuh...jgn membazir..makan jer, betul kata Gadis kpg Separa Bandar..hehehe.

    ReplyDelete
  7. dayna n GKSB..mmg mengarut kalu diikutkan...tepuk dada tanya iman.

    ReplyDelete
  8. yup, betul tu pakcik lie. kita sbg orang islam wajib percaya pada ketentuan ilahi. takde termaktub dalam al-quran dan hadis makan telur kembar blh dapat anak kembar siam. saya banyak kali gak la makan telur kembar mcm tu. siap goreng la. goreng pun sodap. =P

    ReplyDelete
  9. Wah. Pertama kali juga tengok ni.. Heehee. :)

    ReplyDelete
  10. salam kulaan...
    kalau makan hintalo ni mau dapat anak kambar...
    rami pang ayahnyak..

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.