Kuih Pau panassss!!

Thursday, May 27, 2010 PCL 7 Comments



Kawan : "hallooo bang...cermin kereta saya retak seribu la".
Aku : "lorrr...ko kat mana nie..apa masalahnya".
Kawan : "bang , tolong bang...saya nak pinjam duit..emergency la...saya kat tepi jalan on de way nak ke Klang"
Aku : "berapa banyak ko nak pinjam..."
Kawan : "seribu..."

Kawan pon kawan lah...mentang2 aku baru dapat gaji ko nak cekik aku..agak2 la kalu nak pinjam tu...setakat seratus dua boleh la...agaknya retak seribu kena bayar seribu kot...lastly aku tak bagi pinjam pon...sebab aku tau dah pasai budak nie..dan ramai dah yang terkena...
..
..
.
p/s : Beringat sebelum terkena...


7 comments:

  1. hehehe ... ye laa .. kekadang ada orang ni mmang suka auta je lebih ...

    ReplyDelete
  2. masih lagi memikirkan apa kaitan pau panas dgn cermin kereta retak.. hmm mungkin sbb di baling pau panas ke cermin kereta, tu yg buat retak seribu tu.. ngeh ngeh ngeh..

    ReplyDelete
  3. ingatkan kuih pau ker,...resipi baru ker..

    ReplyDelete
  4. ish...sedap je minta pinjam seribu gitu-gitu jea..

    ReplyDelete
  5. mana kuih pauuuuunyaaa pakcik?
    heee...insan jenis itu mmg dah tinggi tahap tak malunya ye...

    ReplyDelete
  6. jijah, diorang mmg auta..duit punya pasal..

    Che'Pit, takyak pikiaq bnyk nt botak pala...

    Dayna & SZ,..nsb baik tak kena pau...Kuih Pau Banting mmg sedap, mai la sini..

    Haslina, tak tau org pon sengkek jgak ! huh.

    ReplyDelete
  7. Simbolik...dia nak POW tu. tapi dia yg terkepau.

    Kapowww......ihik

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.