Menambat hati Abangggg...

Tuesday, May 25, 2010 PCL 4 Comments

Emmmmph!!! sodapnyer..




Alahai cik Puan semua..kalau nak menambat hati cik Abang korang tu kena tau la apa yg diaorang suka makan...haaa cam aku nie..kari kepala ikan..tak kesahla ikan apa pon, tak kan ikan sardin plak kot!! agak2 ler...
Nie ha..pagi2 lagi dah terbau aroma kari...pasti kari kepala ikan yg aku beli semalam...tak payah cakap atau suruh masak apa..tapi ini lah febret aku..tak sabar nak balik makan tengahari..ofis aku dekat jer...
Kalau korang tak tau masak kena belajar la.., mamaDiana dulu pon tak tau jugak...lastly yang terbaik dari mama...inilah hasilnya...membuatkan oner kedai mamak kehilangan customer..pasti bau kari lekat ditangan..makan guna sudu tak best!...ade idea nak hilangkan bau kari..hehehe..

Eh! korang si suami orang..jangan harap isteri jer nak tambat hati korang..sesekali belilah apa2 yang diorang sukaaa sangat...emas sebakul ker..ape sangat, gaji dah masyuk (gomen)...tunggu apa lagi, sama2 lah memahami antara suami dan isteri..jangan masa berkasih dulu jer romantik bagai..mintak jer semua dapat !!

4 comments:

  1. insyaAllah....
    hihihihi....tang suami nk menambat hati isteri tu disokong tanpa bantahan1 ;)

    ReplyDelete
  2. ikhlas untuk kebahagian rumahtangga...

    ReplyDelete
  3. bancuhkan air tea o panas segelas pun da boleh menambat hati suami..kan kan

    ReplyDelete
  4. haslina, ..bole jer..kekadang tu suami yg ngada2..ahak!

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.