Serba tak kena..!

Wednesday, May 26, 2010 PCL 6 Comments

Wah ! bergaya nampak walaupun....





hohoho! ..siapa empunya badan betuah nie..jangan terasa ek!,..aku bukan nak mengata pada sesiapa..paham2 jer lah pada yang berkenaan..

Isteri2 yang punyai pasangan sebegini macho dah pasti akan berkata " saya suka lelaki perut buncit..takder orang nak menggatal..tak payah nak jeles2.." menyedapkan hati tapi hakikatnya hanya dia yang tau..alih2 suami plak yang menggatal, mungkin terlampau macho..dengan keadaan macam tu.. lagak macam bisnesman aka orang berada...haha macam tu plak dah...doneia2.

"hah ! abang jangan tunggu perut dah buncit baru nak sibuk...pagi2 minggu berjoging..petang2 hari berbasikal...apa yang nak dicari..keluarkan peluh boleh la..tapi kalau dah camtu..tak kan hilang buncitnya.." isteri mengomel.

Dulu2 sebelum dapat pingat PJK anugerah semulajadi penciptanya..takder plak ingat nak bersenam n diet ker...sekarang dah tak larat baru nak buat semua tu...
serba tak kena ye..bila kurus plak nanti ada plak orang kata "engko tak pandai jaga makan laki ker??..samapai kurus cam nie.."

Kesimpulannya , buatlah apa yang terbaik untuk keselesaan diri..puduli apa orang kata..asalkan sihat tak kacau orang lain sudahla.. syukur apa yang telah diberikan...
"JANJI BAHAGIA BERPANJANGAN"

p/s : kalau isteri 'buncit'...lagi seksi...aku suka.





6 comments:

  1. ahahhaaa..isteri "buncit" berisi baby mmg le suami suka...kalo berisi lemak?
    encik suami buncit ok je, lambang "kemewahan"..hehehee..perut je jalan depan...

    ReplyDelete
  2. biarlah perut saya macam dalam gambar tu. kalau kecik nanti, rugi .. kena buat seluar baru, kena beli talipinggang baru, spender baru ..

    ReplyDelete
  3. yeke isteri buncit suami suka?? kalau buncit berisi suka lah kot kan?? tp kalu buncit kosong.. mesti ada yg mengeluh huhuhu...

    ReplyDelete
  4. SZ & Chugie, isteri 'buncit' lambang kebahagian ku..

    ReplyDelete
  5. betui tu Dayna....aikk! buat entri "biggest" jgak..but i'm not loser.

    ReplyDelete
  6. buncit itu menawan, haha =)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.