ada Chemistery ker???

Wednesday, June 02, 2010 PCL 4 Comments


Pernahkah anda selalu ada persamaan perasaan dengan pasangan anda?? apakah kaitannya , adakah ia berlaku secara kebetulan atau ada sesuatu yang belum pasti jawapannya..
Inikah yang dikatakan sehati sejiwa...ada chemistery!

"abang belikan saya air kelapa bila balik keje nanti ye.." pesan si isteri yang tersayang..
Sebenarnya apa yang dipesan oleh isteri itu telah dirasakan sebelumnya..suami dah siap beli pon kerana rasa gerak hatinya memang begitu.

Dalam kejadian lain pula, si suami bila pulang dari keje lalu berkata..
"wah! cm tau2 je abang nak makan kari kepala ikan hari nie..."
Sebenarnya si isteri dah ready awal2 lagi...

Walaupun sesuatu kejadian persaan sama itu adalah perkara kebiasaan yang dilakukan, tetapi ada juga perkara2 yang di luar jangkaan...sudah tentu ia akan menjadikan kita rasa dihargai selalu...
Ini lah dunia hidupku ..



4 comments:

  1. besttt....ihikss...kari ikan tak tggl ye pakcik! :)

    ReplyDelete
  2. itu mesti la..hahaha

    ReplyDelete
  3. hmm..kebetulan yang memg selalu berlaku..seperti yg pernah berlaku kat saya

    ReplyDelete
  4. ermmm..rasanyer memang begitu..bukan ke isteri itu dijadikan dari tulang rusuk suaminya..
    kan...

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.