'BerCuCuK TanaM '..

Friday, June 25, 2010 PCL 9 Comments

Ehh ! apesal mata merah jer tu... ngantuk ker ??

...
..
.

tanya pada penganti baru....baru masuk keja selepas bercuti..

aah paham2 jer la..

nak cover..cakap jer tengok World Cup semalam..

ringkas jer jawapnya....senyum simpul la plak !!

..
.



ada orang menyampuk.. "MJ"...kat belakang tu.

9 comments:

  1. he he he

    selamat hari jumaat!

    ReplyDelete
  2. salam kenal..

    hehehe..alasan kukuh tu :P

    ReplyDelete
  3. alalala..letih ka bos, hehehe

    ReplyDelete
  4. hahahaa...alasan tu applicable utk bulan ni je la...bulan depan kena pikir alasan lain la plak ye..ihiksss..

    ReplyDelete
  5. sI tEDI : insya AAlah Jumaat sentiasa selamat.

    Hana Faza : cover line baik punya..haha.

    Ummi Aisyah : orang baru..biasa la...

    ReplyDelete
  6. sham : wokeup sikit la ..jgn tunjuk sangat.

    ReplyDelete
  7. SZ : Worldcup nye pasal..mcm2 hal..

    ReplyDelete
  8. weh !..letih sgt ke? still young.

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.