macam pengantin ?

Monday, June 14, 2010 PCL 5 Comments

Salam readers..thanks kerana sudi berkunjung ke blog ini...

Semalam kami sampai di rumah lebih kurang 10mlm setelah singgah menyinggah di rumah sedaramara..rumah kenduri sepupu kat Tasik Biru Kundang n rumah abg Ipar kat Saujana...,

terasa sunyi di sepanjang perjalanan sebab anak2 tak ikut balik sekali..diaorang masih ada kat sana lagi , diaorang nak ikut balik dengan sepupu2 nanti.

Dari Sg Petani pukul 9 pg terus ke Kundang..pukul 1 tgh baru sampai rumah kenduri..sebab lama dah tak ke sana, so nak cari jalan amik masa sikit..lupa.. dah 10 thn tak ke sana.

So, makcik2 semua tanya mana anak2nya tak ikut sama.."hangpa ni cm pengantin lah?..jln2 anak tak bawak sama..". Biasalah bebudak sekarang nie..mana suka kalau ajak p rumah adik beradik..lagi la kalau diaorang tak berapa rapat...kalau p jln2 makan angin..suka la.



"pesanan untuk kita semua.. google like u"


p/s : terima kasih atas doa kalian kerana aku masih di sini n terus berblog lagi...



5 comments:

  1. pakcikLie p saujana utama ke? kawasan perumahan saya la tu...hehehe
    senang ye anak2 daah besar, blh ditinggal2kna..kalo kecik2 cinonet ni hangkut hajeee...ihiks...

    ReplyDelete
  2. yelah kat situ la..Hebat2 org kat sana ek!

    ReplyDelete
  3. pakcikLie: hebat? tang mana tu? konpius...hehehe...sama gak spesis manusia berdarah panas :))

    ReplyDelete
  4. SZ: tang spesis tu sama je tp tang taraf kehidupan korang tu..up sikit.

    ReplyDelete
  5. mai SU tak habaqqqq !!!

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.