Sumpah..Bomoh ..!!

Tuesday, June 29, 2010 Nazlee Ismail 11 Comments


Nie pasal orang tak nak ngaku..dah terang lagi bersuluh..barang tu aku yang punya....pasal ko suka barang tu..ko amik jer ..tak sound dulu..

"..itu harta Ahmad Albab yang punya...hahaha.."

Aku letak elok je kat situ... selalunya tak penah hilang pon..
bukannay kecik,..besar n berat plak tu...hoho..ko memang cekap...takder duit cakapla..
nasib baik ko nak kawen..aku taknak kacau ko...,
tapi agak2 la...takkan nak buat hantaran dengan duit haram kot !!

tak payah bomoh2...ko cabar aku plak...
dari pagi tadi aku mencari...ade ko kesah...tanya pun tak..buat donno jer..nyammm...pah!!

..
.

p/s : Sumpah ke sampah !!..jangan mudah melafazkan nya..

11 comments:

  1. benda apa sebenarnya yg dicilok ni pakciklie?

    ReplyDelete
  2. yang pasti bukan hatiku yg dicilok....haha

    ReplyDelete
  3. Gadis : ada 'PHD' dah pon..

    ReplyDelete
  4. benda yang hilang tu mesti berbaloi2 kalo di tebus erk...
    sebab gayanye seperti si pencilok akan menukarkan barangan itu dgn cash...
    erm...tak lama lagi tau le tu...

    ReplyDelete
  5. AnonymousJune 29, 2010

    biase la mnusia.xpenah ngaku wat salah..
    sabr yep.

    ReplyDelete
  6. AnonymousJune 30, 2010

    Aslmkm.
    Ni cerita benar ke satu ilusi?
    Apapun, kita kuatkan iman, sentiasa membaca Ayatul Kursi, & dekatkan diri dgn Allah SWT ... insya Allah tidak mudah marah serta tidak jugak resah & gundah.

    ReplyDelete
  7. harap dapat balik barang tu yer pakcik..doa2 lah kebahagian org yg amik tu..

    ReplyDelete
  8. dah dapat balik..tq semua..syukur Alhamdulillah

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.