Dah Tempah ???

Thursday, July 22, 2010 Nazlee Ismail 8 Comments



Baju raya taun ni mungkin cm nie kot ...


p/s : Dah fening..asyik pakai baju lama jer tiap2 taun...hehehe

.

8 comments:

  1. Wow.. Cantik laa pakcik.. Haha.. Berangin.. Hik hik.. :p

    ReplyDelete
  2. hehe...demam bola lagi

    ReplyDelete
  3. ingat nak tempah kaler oren tp belanda dh kalah, kensel terus huhuhuhu

    ReplyDelete
  4. ihiksss...
    sila tempah baju pesen gitu PL!
    mesti vogeee de bassss :))

    ReplyDelete
  5. Adoina nk pakai baju macam tu ka.....adididi.

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum...

    Itu baju pak arab, mestilah ikut budaya @ stail diaorang...

    Di Malaysia ni kenalah ubah kepada baju Melayu, ikut ciri2 budaya kita... kan molek gitu... :-)

    ReplyDelete
  7. salam PakcikLie
    wah menarik juga nih
    siap ada nombor lagi.

    ReplyDelete
  8. nombor kat belakang ada gak ke?
    besar? hehehe

    catatan baru saya: Rahsia Kita Berdua

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.