Fikir LOgika..

Thursday, July 08, 2010 PCL 7 Comments

"Why.. Laki i suka makan kat luar ni...!!"


Korang fikir masakan kat restorant tu sedap sangat kot!....tapi sesekali cuba2 la tengok kat dapur diorang sama....apa yang buat sedap sangat tu..sampai laki x nak makan kat umah..!


resipi terbaik atau pesekitarannya..
.
.
.
.
.
.

dan...

"pasai apa laki i..kerap pegi toilet ni...??"

..nak pegi check x leh..mungkin ini yang di fikiran korang kot !!



p/s : Fikir apa yang logik..jangan fikir yang bukan2 pada yang tersayang....

..

7 comments:

  1. ahahaha...
    tang makan kat restoran / kedai tu mmg lakiku kurang suka..bininya yg suka...ihikss...
    tang toilet tu tak penah pikir logika plak :))

    ReplyDelete
  2. Laki selalunya tak banyak pikir..logik ka x logik sama ja...

    ReplyDelete
  3. kunci jer pintu kat laki biar tak leh masuk tido kat toilet jer wakakakak...

    ReplyDelete
  4. alamak
    kalau ya pun buang la mangkuk tandas tu
    ubah suai jadikan dapur

    ReplyDelete
  5. bole keluar ker air kencing tu.. kih2..!!..

    ReplyDelete
  6. gmbr 2nd tu bleh terima lagi ah...

    TAPI GMBR 1ST TU!!!!!

    mmg giler pngotor xleh blah..yuck!!!

    ReplyDelete
  7. akak br terbaca n3 nie.. gelinya tapi makan kat luar mmg pilihan sbb mudah lg pun x payah nak 'bergendang' kat dapur.. tp kalau x jaga kebersihan ni, kira sekali je la p sana...

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.