heppy2@CH ngan fam n kwn2...

Monday, July 26, 2010 Nazlee Ismail 11 Comments

23-25 Julai 2010 @ Camaron Highlands


















p/s : Sekali sekala hepi2 dgn kwn2 n keluarga...okey jugak !

11 comments:

  1. bestnya...
    mesti borong sayur2 banyakkkkkk ...
    strawbery syok/sedap mkn kat atas tu je...

    ReplyDelete
  2. cANTIK NYE KAKTUS,MAHAL X HARGA NYE?

    ReplyDelete
  3. dah penah pegi,
    tapi saya tak suke sangat la tanah tinggi
    i prefer pantai lagi

    ReplyDelete
  4. pakcik lie bertukar wajah ke?? tahniah ya..kali nie wajah nampak lebih teratur dan lembut sifatnya

    ReplyDelete
  5. Sz : bole tahan la mamadiana borong...mmg strawbery sdp mkn kt atas tu..adik yg paling xcited.

    ReplyDelete
  6. MRS. K : takde la tggi sangat..cuma jlnnya yg bkg bengkok..knp gayat ek?

    ReplyDelete
  7. healtybeautyslimming : murah2 jer...kalau minat bole beli byk..7 jenis rm10.

    ReplyDelete
  8. sahromnasrudin : Thanks, sesekali tukar wajah...nt nk tukar header banner plak...Tunggu!!

    ReplyDelete
  9. wahh mesti anak2 lagi happykan...owh pakcik ni anak semua gegurl ehhh...

    ReplyDelete
  10. AnonymousJuly 29, 2010

    pergi ikut jalan mana ni? dah banyak jalan nak naik ke CH tu.. terbaru ikut Koyan - Betau - Ringlet..

    ReplyDelete
  11. Hisyam : tq singgah..sy ikut Tapah..xtau plak ada jln yg baru...

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.