Kenapa ???

Friday, July 16, 2010 PCL 8 Comments

Kenapa tak bela anak ???


''ehh! tok kau mane??...kita diamanahkan untuk bela tok jer...''

.
.
.




Kenapa gerak lambat ???



"aku konpius la...siput ke..babi??"

.
.
.


Kenapa aku harus malu ???


aku kena pakai pad ke ni ... 'head' aku dah keluar nie...iihhh! malunya..

.
.
.


Kenapa ramai orang buat bisnes nie ???



"korang kalu nak bisness untung lipat kali ganda..buat la cmnie...tak habis pon masih untung berlipat".





p/s : Jangan banyak soal...semalam berkursus dua hari..sudah ngantuk lah..fening2.

8 comments:

  1. kursus & ngantuk mmg sgt sinonim! :)

    ReplyDelete
  2. he he he he!!

    selamat tdo!

    ReplyDelete
  3. alahai kura2..doh manopous kau tu....!

    ReplyDelete
  4. salam ziarah..entri yg ini mcm entri cik shin ju..adik beradik dgn dia ke???

    ReplyDelete
  5. Sahromnasurudin ,

    Tlg komen cik Shinju..tang mana sama?? kita ni adik beradik belah mana ya..adam ke hawa!

    ReplyDelete
  6. walau apepun, gambar tang kura2 tue mmg comel dibuatnya...kesian dia nor....jd mangsa keadaan...

    ReplyDelete
  7. jual kain baju
    untung berlipat, tak untung pun berlipat
    hehehe
    jangan kena lipat dah le...

    ReplyDelete
  8. AnonymousJuly 17, 2010

    betul2 untung lipat ganda..kui3

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.