Semangat Yang Hilang ....

Thursday, July 22, 2010 PCL 4 Comments


Bila mamaDiana goreng cucoq Udang kat dapur n baunya sampai ke hidungku.. , terasa hati nak berniaga kat pasar Ramadhan nanti…

..

.

.

Bila adik mintak aku buat Char Koew Teow, terasa pulak nak berniaga..bukak gerai kat tepi jalan..

..

.

.

Bila tengok gambar lauk pauk resipi abah kat kampung dalam Fb Maklang, terasa nak berniaga kedai makan cm Abah...


..

.

.

Semuanya terasa nak buat tapi….keadaan dan masa tak mengizinkan membuatkan semangat ku hilang…


P/s : Kena pencen dulu kot !


4 comments:

  1. awat ilang semangat??? makanan2 tu semua buat ai terliur jek..haih~ sedapnye cucur itu~

    ReplyDelete
  2. salam..baru layan char kue teow kt pasar mlm td..mmg sodap sungguh :-)

    ReplyDelete
  3. weh ! CKteow tuh...cm senang jer nk buat sndiri tp tktau lak rasenya cmner..

    ReplyDelete
  4. family PL mmg chef2 tersohor ni..apalgikss...bisnes bisnes bisnes... ;)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.