Boleh dapat ke ??

Tuesday, August 10, 2010 PCL 9 Comments

Entah la....x dengar pe2 ponk !!!



p/s : kerja dah rajin sesangat nie....

9 comments:

  1. jgn harap la...tp klu ada bagus jugak tu..

    ReplyDelete
  2. tunggu je la cek nuffnang tue...heheheh bonus gak kan

    ReplyDelete
  3. bonus tunggu ujung tahun la bai.

    ReplyDelete
  4. PakcikLie sumber banyak...ape nk kire ngan bonus2 nih...

    ReplyDelete
  5. khas utk kakitangan kerajaan.
    CUEPACS dah CONFIRM!!!!!
    kerajaan jd bg bonus hari raya kpd sume kakitangan AWAM PADA 15 sEPT 2010 SEBANYAK RM 2000 bg kumpulan sokongan dan RM 1500 bagi kumpulan profesional..
    PEKELILING boleh didapati melaliu laman web www.jgnharaplahwoi.com.my..

    P/s : membe Lin kerja Gomen bagi kat membe2 dia yang lain..ahaks

    ReplyDelete
  6. salam kulaan..
    marista kada dapat bonos...

    ReplyDelete
  7. ihiksss...
    saya pun dah terlupa perasaan dpt bonus ni...dah 2-3 tahun senyap je ;p

    ReplyDelete
  8. selamat berpuasa pakciklie :)

    ReplyDelete
  9. x mengharap pun pakcik...kalau ada alhamdulillah syukur padaNya... ;)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.