ikhlas...senang ke??

Monday, August 23, 2010 PCL 7 Comments

Assalamualaikum ...

Buat keje apa pon sekali kita kena ikhlas...
korang lawat blog aku..n then klik2 nuff kalu ada..pon kena ikhlas juga...

kalu ada entri yang bagus2 boleh share kat blog korang..cepat2 la post kan..
aku sedia membacanya sampai habes dgn rela..aku harap korang pon mcm aku juga..

tak rugi kalau kita buat semua tu dengan ikhlas...blogwaking free takde pekdah kan!...
so apa yang aku harapkan...mcm tu juga la harapan korang kan!!

mcm la orang datang minta derma kat kita secara tetiba ..lepas tu tarik tangan kita plak...korang nak bagi ke??
kalu aku senang je...tak nak bagi..sbbnya masa tu aku tak ikhlas..aku cakap lain kali kalu jumpa lagi manusia tu..insyaAllah aku bagi.

Senang ke buat ibadah dgn ikhlas ???

..p/s : Wallahu'alam

.

7 comments:

  1. Ikhlas...Tapi jauh...Camner lak ?( mungkin kena tanya Zainal abidinla kut )

    ReplyDelete
  2. suke jln blog org laen..sampai blog sndiri tak updte..hehe yg ptg ikhlas..kan!

    ReplyDelete
  3. sama macam dayna, suka jalan2 n baca blog orang. macam2 ada.

    ReplyDelete
  4. susahhhh sangat nak ikhlaskan diri tanpa mharapkn balasan orang lain...tp mesti tekadkan hati...niat kena baik, InsyaAllah dapat balasan/ganjaran dgn pelbagai cara drpd Allah! ;p

    ReplyDelete
  5. kadang2 kita ikhlas nk tolong orang

    tapi bila tgk orang yg kita tolong mcm tak hargai je apa yg kita buat, rasa ikhlas boleh bertukar jd tak ikhlas

    ReplyDelete
  6. ye betul kata pak cik..bg komen pun kena ikhlas kan..saya dtg sambil tgk iklan nokia..

    ReplyDelete
  7. ya lah pakcik kena paut paut sana sini, memang nak ikhlas sangat tapi tak ramai juga nak singgah baca blog kita, tinggal jejak pun tak jugak

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.