salad...

Tuesday, August 03, 2010 Nazlee Ismail 7 Comments

bukan...ulam lah !!



Salam...
saja taknak update...nak promo sikit program bumi hijau nie...
memag untung gile beb!...dah berapa minggu tak beli sayur kat pasar...
jiran2 pon dah merasa jugak...no.. no..ai tak kedekut ye pasal nie...kalau ai ade..ai bagi jer..
biar jiran2 merasa sama..


mamDiana...ai like salad !!

teringat makan salad kat Ch aritu..ummph ..memang segar..

..beli mayonis n yogurt...apa lagi..sendiri bikin la...


..dah habes da..

bole tahan jugak rasanya..

p/s : banyakkan makan sayur dan kurangkan nasi...hidup lebih sihat.

7 comments:

  1. pak cik saya posa hari nie..terliur jer saya tgk salad tue

    ReplyDelete
  2. tunggu pic nasik ayam dari pakcik lie plak..mesti lg sedap kan..kne plak ayam kampong huhuhuhu....

    ReplyDelete
  3. sedap nye,makan salad je ke...
    bagus2 byk kn mkn sayuran

    ReplyDelete
  4. I like green..
    Sedap nye..

    ReplyDelete
  5. weh! sedapnya...cm omputih la plak..

    ReplyDelete
  6. kalu cengini selalu beshnyer.. kuar umah jer nampak hijau tanaman..fresh salad dari titik peluh sendiri..cayalah !!

    ReplyDelete
  7. ala...xmakan salad neh...cmna neh....hehhehe

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.