Tengok2 sama...

Monday, August 30, 2010 PCL 5 Comments

macam-macam lah dorang nie..!






Salam;

Hati2 ok...

Salam kepada umat islam yang bakal menyambut bulan syawal yang terdekat ini. Disini saya ingin berkongsi bersama anda yang masih belum membeli sampul duit raya LAGI.

SAMPUL DUIT RAYA DI LETAKKAN GAMBAR SALIB

SILA PERHATIKAN GAMBAR TERSEBUT....MESTI ANDA JUMPA LAMBANG SALIB



5 comments:

  1. dekat crown & kubah tu ye PCL...
    isyk diorg ni ada saja agenda nak menyesatkan umat islam..
    huhuhu

    ReplyDelete
  2. nauzubillah.. macam2 hal ye. salah print ke ni?

    ReplyDelete
  3. salam pak cik
    isk, benda kecil mcm ni pun depa nak guna utk sebarkan ajaran depa.. kita kena selalu berhati2..

    ReplyDelete
  4. eyh....iye la...mmg ada tanda salib tu...thanks coz sharing this info..

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.