cari makan !..raya sakan...!!

Monday, September 20, 2010 PCL 5 Comments

Baru ada kesempatan petang tadi..balik dari keja lepas solat terus ke kebun laman dapur...
bepeloh deh...lama tak xsecise!


...balik dari kampung petang semalam, ingat nak kemas2 belakang umah tuh...
tapi tak kesampaian..kaki dah lenguh2 tekan clutch..walaupon jalan tak jem..terasa juga keperitannay..pinggang ok lagi tapi yang lebih menyakitkan adalah kepala nih...bahang panas buat kepala pusing..

..rimas tengok laman dapur aku sudah berantakan..ada tamu yang berkunjung di pagi raya di kala ketiadaan kami di rumah...


"takde sape janji sama Lu pon...angkat geng kasi sepah gua punya kebun..."

Naseb ko n de geng yang datang..kalu itu penyamun..lagi haru..cm jiran depan rumah aku kat kampung tu..balik je dari kampung tengok umah bersepah...diorang dah kebas barang2 beharga..
nauzubillah...syukurlah tak jadi pada aku.

P/s : rezeki monyet..redho je lah.

5 comments:

  1. SALAM,
    MAKHLUK TU PUN NAK HIDUP, NAK MAKAN. MACAM KITA JUGAK . TAPI KITA TAK MACAM DIA !

    ReplyDelete
  2. bela la seko.. bagi makan elok2.. buat jaga kebun...

    ReplyDelete
  3. he3..die pon nk tumpang beraya..tp dtg umah org xde bt kebendo ish3

    ReplyDelete
  4. salam

    sekurang2nya ada juga makhluk tolong tengok-tengokan rumah awak !

    ReplyDelete
  5. ihiks..
    anak2 + anak sedara suka sangat nengok sang monynet bergayutan kat belakang umah atuk neneknya...

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.