Kenyang2...

Friday, September 24, 2010 PCL 7 Comments

kami dari kementerian......kerja dan raya,....haha..layan je.



Sedapnya.... lepas solat Jumaat pon sambung lagi tu...
haha tadi awal2 tu mukaddimah je...

my bigboss...tak besor2..walau pon attend open house hari2...



p/s : bos bukan bloggers or readers...berani buat berani tanggung!

7 comments:

  1. heheee...
    yang peting kerjaaa dan raya..
    jangann raya je tak keja2 ;p

    ReplyDelete
  2. tak sempat nak duduk dh makan..

    lapo sangat la tu hehe

    ReplyDelete
  3. SALAM,
    2 X MAKAN T/HARI HARI INI ! SEDAP PUNYA FASAL TAK APA ! SAKIT PUNYA HAL, ITU LAIN KIRA ! BILA SAKIT, KITA MAKAN UBAT !

    ReplyDelete
  4. huhu boz x tgk no hal la..klu dia tgk mst malu..hey x sopannya muka aku yg nie..keh3

    ReplyDelete
  5. Takpe raya setahun sekali...tapi leh 'makan' beraya sebulan

    ReplyDelete
  6. sedapnya makan.. nak tumpang jugak.. puasa 6 belum habis lagi ni

    ReplyDelete
  7. hahahha. buat dia ternampak..kantoi la

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.