Selamat Hari Lahir Nurhusnina yg ke 13

Wednesday, September 29, 2010 PCL 4 Comments


30 September 2010



to





Nurhusnina Nazlie

Salam...

hari ni ..hari ulang tahun kelahiran anak ku yg ke 13 thn.
ehh! dah besar rupanya..walaupon orgnya kecik je...

Selalu je citer tentag adiknya , kaknya takde la sangat nak menonjol...biasala anak aku ni pemalu orangnya..

si kakak ni adalah lebih mirip kpd wajah mamadiana dolu2., tetapi lebih manja dengan aku.
saiz badannya pon lebih kurang mcm tu..kata mak mentua aku la...

walaupon di luaran nampak kool je...tapi di umah ktorang ni dialah yg suka menyakat adiknya...balik je dr skolah, mulalah usik mengusik dgn gelak ketawa...kekadang tu sampai makcik jiran sebelah pon tdengar suara diorang nie...kalau cuti skolah tu sampai ke subuh la jawapnya..ntah bila diorang tido pon tak tau la...

tapi kami sebagai ibubapa rasa sangat bersyukur kerana kakak sangat menghormati kami dan juga seluruh keluarga, harapan kitaorg agar beliau dapat mengekalkannya.

"malau kena pada tempatnya...jangan depan ibubapa buat2 malu , belakang lintang pukang,
abah taknak anak2 abah n mama jadi macam nie."


p/s : susah kan nak jaga anak pompuan...!

>...ada supprise !!

4 comments:

  1. dah besor yer anak dare p@kcikLie...tahniah2...semoga dia menjadi anak yg solehah..ameen.

    ReplyDelete
  2. @dayna

    THKS....kawen muda mesti la..hehe!

    ReplyDelete
  3. cik lie...ada berapa orang anak gadis? saya ada 3orang...remaja semua. ketahuilah cabarannya sebagai bapa...apapun emaknya pasti lebih memahami...percayalah...

    ReplyDelete
  4. @HANIS HOME TOUCH

    2 org je..pmpn 13 n 9 thn...setakat ni alhamdulillah boleh dikawal.

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.