Cerewet melampau..

Tuesday, October 12, 2010 PCL 14 Comments

bole buat orang 'geli' mendengarnya..especialy terjadi pada lelaki...



"...aku la..dorang ni memang carik pasal dgn aku..nanti aku campak je kat muka tailor tu baru dia tau...aku memang cerewet pasal baju ni..ada ke patot dah 3x aku 'alter' termasuk yg ni pon silap jugak...gatal la badan aku pakai baju cmni...kalu korang nak tau..baru kali ni aku pakai kain jenis ni..kuang asam tol tailor tu..ni baju keparat bukan koprat!! dia tak tau aku sape!!.."
>lelaki cerewet.com



ada benarnya juga dia cerewet


Korang mesti tak tergolong dalam kategori ni...

Cerewet yang melampau...hahaha..kalau ade pon sikit2 tu takde hal..

lumrah manusia memang begitu..selalunya berlaku terhadap kaum pompuan..lelaki pon ade gak tapi jarang2 , kalau ade pon dia taknak tunjuk sangat.. kan!

tapi yang sorang ni memang melampau2 gak le cerewetnya...orang laen dah siap pakai ..xde hal sangat pon...

ape ke hairnyer yop...nak dapat publisiti ker??

p/s : sesekali bole layan..banyak kali buat orang 'geli'.

.

14 comments:

  1. hmm.. dh 3x tu boleh je p upah tailor lain kan..

    ReplyDelete
  2. salam..org laki memang jarang komplen tapi sekali dia komplen, panahan bisanya boleh menusuk kalbu si penerima komplen..silap aribulan, ada yg kne transfer huhuhuhuh

    ReplyDelete
  3. @sahromnasrudin

    Wah! dasat..ni mesti penah buat...huhu.

    ReplyDelete
  4. heeee...
    cerewet lelaki ni mcm jarang ditunjukkan ...
    sesekali nak p beli kasut ke baju ke berjam2 ...
    sampai cik puan isteri surrender...dok je tepi ;p

    tapi klo perempuan ni lebih cepat meluahkan perasaan...saja2 je, kdg2 takdelah isu apa sgt pun kan...

    ReplyDelete
  5. tak suka lelaki cerewet....

    perempuan cerewet tak pa...

    hehe

    ReplyDelete
  6. Hanis Home TouchOctober 12, 2010

    PCL..suruh dia jahit sendiri..biasanya kalau jahit sendiri mesti sume ok nye....

    ReplyDelete
  7. saye tak la cerewet sangat..
    tapi kalau peniaga tu tak mengaku kesalahn dia
    tu yang buat saye naik hantu...
    hehe

    ReplyDelete
  8. dah memang badan jenis gatal
    pakai baju apa pun akan jadi gatal
    ...tak kuasa! auw

    ReplyDelete
  9. @GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr

    berat sebelah nmpk!..kena dua2 belah la cik Gadis.

    ReplyDelete
  10. @Hanis Home Touch
    jahit butang pon blm tentu lepas...

    ReplyDelete
  11. @diana

    tak perfect..kena belasah dulu la 2 ..hahaha

    ReplyDelete
  12. @tehr

    memang betoi sesangat la 2...salah tailor plak!

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.