..........Dalam Pasu plak dah!

Wednesday, October 06, 2010 PCL 4 Comments



akan datang..2011




"Bakal ditayangkan serentak di seluruh Malaysia mulai awal 2011, penerbit filem kontroversi, Raja Azmi Raja Sulaiman hari ini mengesahkan bahawa filem ... Dalam Botol telah lulus bersih oleh Lembaga Penapisan Filem Malaysia (LPF). Karya yang dinanti-nantikan ramai ini, sebenarnya diarahkan oleh pelakon Khir Rahman yang berjaya diklafikasikan sebagai untuk tontonan 18 tahun ke atas. Menurut Kak Raja, filem yang memaparkan konflik cinta sejenis ini dilakonkan oleh pelakon Arja Lee, Wan Raja, Diana Danielle dan ramai lagi ini bakal menembusi pasaran antarabangsa termasuk di beberapa festival filem di seluruh dunia."
>sumber




...buat sementara waktu kepada yang menantikan kemunculan ..dalam botol di pawagam2..jangan la rasa gundah gulana plak..tak tengok tu pon takpe kan!!..

banyak lagi benda2 yang boleh dilihat di sekeliling kita dan dijadikan koleksi...

tak semestinya macam nie..



...terlebih kreatif .

..terpulang kepada sesiapa untuk mentafsirkan sesuatu yang telah terhasil...


p/s : hanya orang seni tahu menilai kreativiti...



4 comments:

  1. haha..susunan dari asia ke afrika....

    ReplyDelete
  2. mula tu tak dapat tangkap.. toleh sekali lagi baru perasan.. heeee.. kreatip kreatip... sip baik otak udah di overhaul..

    ReplyDelete
  3. @Aanas

    toleh takpa tp jgn pandang belakang kerap2..hehe.

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.