Handphone Ku henpon mu jua....

Friday, October 29, 2010 PCL 13 Comments

Tak kesah..nk check, check lah...aku bukan ada skandal pon !!!...henpon cap ayam sentiasa on 24jam..xde masej masuk pon...(kalu ade pon dr maxis suruh topup kredit...hahaha akula tuh..)



...totet..totet..siang malam..bersememmes...mana bini/laki tak jeles...wakaka..pernah berlaku kepada anda?....tapi ini yang berlaku kat kawan hamba..namanya dirahsiakan..bukan sebab nak memburukkan si 'dia'...tapi ini lah akibatnya kalau nak main 'kayu tiga'...cukup setakat tuh!



anda suka?...

aku tak pernah suruh...malah aku nak nasihatkan kawan2 agar jangan memperibadikan barang2 yang ada dengan ahli keluarga terdekat lebih2 lagi pasangan kita...bersifat terbuka, itu lah yang tebaik...aku punya pendapat lah..



Ataupon mugkin korang dah punya syarat2 tertentu tentang hak milik sebelum perkongsian hidup korang dgn pasangan masing2...

"aku merghenyih hang kena diam, hang sengih sorang2 aku pon kena diam"...masing2 buat releks, percaya atas percaya!..cmtu ka?....baguih la tapi jgn simpan dlm hati sudah la...(think positif..laki/bini kita org baik2, takkan nak buat kat kita cmtu..orait!!)



Clearkan betul2 dgn tersayang...adakah kita patut berhubung dgn orang lain pada tgh2 malam...

supaya jangan ada yang salah faham..yang mana ini akan menjadi punca segala kekeruhan!.



p/s : beringat sebelum kena...henpon jgn letak bawah bantal tau!...



.

13 comments:

  1. biasalah pakcik, bukan tak pernah tersarung, pakai 2 handphonelah, lagi selamat

    ReplyDelete
  2. salam PCL,
    i letak henfon bawah bantal sebab set alarm.. henfon hasben lak malam2 jadik mainan anak2.. cuma kadang mushkil naper kalau orang call kena kuar rumah baru nak jawab..?? ;)

    ReplyDelete
  3. hhehehhee! selalu gak nampak ciksomi main henpon tgh malam, itu pon kalo taim bola, paham2 lee....

    :) i tak kisah :)

    ReplyDelete
  4. aooo... harus cek hp suami, takut die buat belakang! ekekekek:D

    ReplyDelete
  5. henpon skrg mmg jarang sgt bersms ni...
    senang tipon je...cepat dpt jawapan kpd setiap persoalan..hehehee

    ReplyDelete
  6. rasenye bila dah kawin ni, hp dah x jadi keutamaan lg..family 1st!

    itu pd pendapat MDT la :D

    ReplyDelete
  7. yup hanset jangan letak bawah bantal...bahaya k...

    ReplyDelete
  8. setakat ni belum jadi lagi pak cik..
    tak tahu la masa depan kan..
    tapi insyaallah akan kami berdua elak kan..
    lagipun kadang2 saye tak tau mana la letak telepon saye..
    heheh..

    ReplyDelete
  9. betul2 gua setuju.mane tau member sndiri saje nak buat prank en.habis nanti.hhahadoi.ehe XD

    ReplyDelete
  10. SALAM,
    BAGUS N3 NI. ADA MESEJ DAN ADA PERINGATAN ! DALAM APA-APA HUBUNGAN PUN , TAK KIRA DENGAN SIAPA, KITA PERLU JUJUR. JUJUR KEPADA DIRI, JUJUR KEPADA ORANG SEKELILING KITA DAN JUJUR DAN TAKUT KEPADA ALLAH.

    ReplyDelete
  11. Ya betul. Tak patut ada rahsia dalam hubungan suami isteri. hehe...

    ReplyDelete
  12. jarang dah sms n letak hp bwh bantal..sb malas..hehe..

    tajuk entry ni sm ngan entry ciktom jugak..hehe ;)

    http://tomatogurlslife.blogspot.com/2010/10/handphonekuhandphonemu-jua.html

    ReplyDelete
  13. hp sop selalu di check oleh org rumah..
    tp sbb mmg tiada apa dlm hp tu, so tak kesah kalau nak belek2.. :)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.