Jangan salah Tafsir...!

Tuesday, October 19, 2010 PCL 8 Comments






Semalam... ktorang plan nk pegi makan2 kat luar,


bukan sebab makanan kat umah dah kehabisan...hehe ,


yang sebenaq2nya adalah....



nak memenuhi permintaan anak2 yang dalam keadaan tensi ..entahla.


rasenya cm dah jadi tabiat plak (dorang je la..)...dah makan kat umah pon nak 'pekena' kat luar jgak..


tau adik n kakak nak makan pe??


Drumstick....hahaha, aiskrim cornetto ke ayam goreng ??? konpius la aku ...



..

.

..

.

.


ni pon 'drumstick' gak yang penuh dramatik....abaikan sepintas lalu jer..






..yang si kakak nak ais krim n adik plak nak ayam KFC..

oooowh ! satu nama dua benda yang berlainan..



masa tu dah pukul 10mlm plus2....drumstick cornetto xder hal..kat 7E pon ade...


chiken drumstick KFC yang problem sikit walaupon 24hrs KFC ade...yang direquest plak takde..(bole ke xde stock!!!aku pon ade xprien dgn kfc..cooker malas la tu).



part lain2 tu banyak..tapi drumstick jgak yang digemari oleh adik... >frust!!<





kenapa ek drumstik xde kt kfc..!!!?





> adik : ..abah buat cm kFC punya..

> aku :ok..nt abah buat sibijik cm tu...layanzzz.


p/s : patutkah melayan karnah anak2 sebegini rupa...mungkin ada tips utk sharing nanti.


.


8 comments:

  1. bukan budak2 je suka drumstick ayam kehepsi tu...
    si bapak budak kat isni pun suka drumstick ...

    pendapat peribadi sy, nak layan anak gitu sesekali ok je...takdelah dia mintak tiap2 hari kan...

    ReplyDelete
  2. hehe..layankan ja..x pun len kalai beli ayamas pnya drumet 2..aci x? keh3

    ReplyDelete
  3. kalau saye sesakali turutkan jugak permintaan anak mcm tu...

    tak sanggup nak nengok gambar tu ...

    ReplyDelete
  4. alahai.. sian adik x dpt drumstick KFC. Ari ni p lah terjah KFC lg..

    ReplyDelete
  5. hihi.. kalaka la..
    deno pon pernah cam nie
    mlm2 pukul 11 nak mkn kfC
    abah pon bwk g kfc.. hihihi:)

    p/s : beli drumet ayamas buat stok kat umah(^_^)

    ReplyDelete
  6. layannzz....tengok keadaanlah, kalau senang cari okaylah..kalau tak,kena cari Alasanla jawabnyer..he..he2

    ReplyDelete
  7. memang kne layan sungguh..kalau tak, ada yg liat bangun pagi nanti hahahah

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.