Korang Kena Tipu..

Monday, October 11, 2010 PCL 7 Comments

Salam isnin yang indah....

Terbaca suatu entri yang menarik lalu ingin aku kongsi bersama di sini...
Ini adalah peringatan untuk mereka yang masih lagi inginkan kenikmatan yang tiada faedah langsung bagiku (lantaklah korang smoker nk kata pe).

Bahaya merokok sudah diketahui umum malah harganya pon semakin meninggkat dari masa ke semasa dan yang terbaru naik sebanyak Rm0.70...tak sedar lagikah mereka ini!.


"Apabila dikoyakkan sekotak rokok yang baru dibeli itu dengan harga RM 10 kata nya " yang ini habuk pun tarak " Sambil tergelak besar bila saya katakan kepada " haji kena tipu"....."


Berbagai cara untuk menarik minat...tapi yang ni tak perlu buat cmni pon dorang yang ketegar ni mesti beli punya !...
Kalau diperhatikan sikap pegeluar rokok ni seolah2 hendak menggalakkan bukan menyedarkan mereka yang dah tak sedar2 ni...

7 comments:

  1. link untuk rujukan : http://idhamlim.blogspot.com/2010/10/buka-koyak-dan-menang-adakah-ini-juga.html

    ReplyDelete
  2. merokok membahayakan kesihatan..
    kat mana2 pun orang cakap bahaya..
    tapi isap jugak..tak heran pun dengan kempen2 larangan merokok ni..

    ReplyDelete
  3. xsuka perokok

    meh join contest MORTAR BOARD..

    http://danielzaidi.blogspot.com/2010/10/contest-mortar-board-beauty-in-ugly.html

    ReplyDelete
  4. Memang merbahayakan kesihatan..
    Bersama benteras kanser..
    Tp iklan tu macam nak galak perokok je..

    ReplyDelete
  5. bila sakaratul maut datang menjengah insaf la nanti diorang ni...hihihihi...

    ReplyDelete
  6. aku pun hairan
    kenapa kerajaan masih meluluskan penjualan benda2 yang membahayakan kesihatan rakyat?

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.