Model vs Montel

Sunday, October 24, 2010 PCL 5 Comments

untuk suami a.k.a hasburn!!


>Kalau nak jadi model jaga badan tu..jangan montel2 , nanti susah nak catwalk..
>Kalau nak jadi montel jaga makan tu..jangan pantang2 ..nggap saja depan mata tu..

Kedua2 keadaan fizikal sesorang tu perlukan kesungguhan untk memilikinya..

aiii!...ada ke yang nakkan kemontelan...??,
jika itu kurniaan Ilahi..alhamdulillah syukur sesangat...

kuatkan semangat untuk terus hidup sihat,

apa pon keadaannya, sebagai orang yang sangat bersyukur dengan apa yang ada dan apa yang telah dikurniakan oleh Pencipta kepadanya..maka semua ini boleh dilalui dengan penuh kenikmatan..

Kebanyakan orang2 M'sia khususnya para suami mencari jalan 'tengah' untuk berada di posisi antara dua keadaan itu..

nak kata montel pon tidak...apa lagi model jauh sekali..



..pandai sungguh para istree (is3) menjaga suami mereka.."Lambang Kebahagian" kata mereka..
kalau terlebeh sudah..."lambang kemewahan" la pulak kata para suami...
emmph ..patut la ada is1..,is2...dan is3.....>>is4 jarang sekali.
>para isteri solehah...jaga suami dengan baik...
> ada yang megukur2 perut suami anda...AWAS!!!

p/s : pilih yang sedang2 saja..."makan sebelum lapar berenti sebelum kenyang"
..wokkeh!

.






5 comments:

  1. selepas bulan puasa, asik makan dan perut pun naik balik.. nak buat macam mana, puasa semula ke ?

    ReplyDelete
  2. dok ganu ni dah naik lebih2 lak..makang nasi dagang,nasi minyak & hok manis2 sokmo belake'+ tukar2 makanan ngan jiran sebelah2.

    ReplyDelete
  3. hubby saya...perutnye tak buncit lagi...
    tapi kalau terlampau buncit, mcm kesihan jer nengoknye bile berjalan tu...mcm org perempuan mengandung jer...

    ReplyDelete
  4. ekekeke.. kena wat sit up mcm org pompuan gak ni..hehehe

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.