bukan nak femes...tp takoooot!

Monday, November 01, 2010 Nazlee Ismail 10 Comments

wah-wah...tetiba je..

"Awk grng, sy tau. ok lh sory mgngu awk. tpi sy tau awk adlh org yg sy maksudkan tpi awk dh tukr no hnpn..xpelh smoga shat dn pnjg umr..walau apepn kte ttp saudra,."
>sms dr henpon cokia..


Salam...

walau berkali2 ..."awak salah orang..." dinyatakan tapi masih berterusan hingga ke pagi ni dari semalam lagi...hohohoho..

ini lah aku maksud kan 'kedatangan' yang ....salah no atau sengaja nak buat onar dalam kebahagian hidup ku...

'delete'.....ingat aku awek hang ka nak ngayat...atau ex-balak korang hahaha...
..pesal plak nak sms nie....kol je lah..kan senang...aku xde masa nk layan...habis citer.!

p/s : bukan nk femes...tapi takooott!!

.

10 comments:

  1. hahahahaha....
    femes r ni sume nk kacau... hihihihi

    ReplyDelete
  2. jangan dilayan, kang marah pulak isteri :)

    ReplyDelete
  3. peminat misteri tue huhuhuhuh

    ReplyDelete
  4. biasala tu..taktik lama salah no..tp kekadang betul gak sebab sim card kita adakalanya sim yang expired org pernah guna bro..dijual balik dan kita lak beli..Lisa pernah hadapi benda2 ni..alah..senang ignore jer..

    ReplyDelete
  5. baik berhati2...ade org cube nak berkenalan ker???
    nnt kene marah dgn isteri...

    ReplyDelete
  6. Taktik nk ngorat la tu..
    ignore jek..

    ReplyDelete
  7. haa kan p@kciLie....bagai dikata..sarang tebuan jgn dijolok...kan ada yg kena sengat!..beware off noti sms..

    ReplyDelete
  8. betul...ignore/delete je la...saje nak merosakkn kebahagiaan orang lain la tu...

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.