P@kcikLie bz sekarang nie... ...

Sunday, December 19, 2010 Nazlee Ismail 2 Comments


gambar hiasan



...sorry arrr PCL tgh bz ni nak uruskan kopitiam ...haha bajet cm bagus je..

korang penah makan tak kat kopitiam label Pak Li...kat Banting ..outlet terbaru dorang baru jer beroperasi...

walaupun namanya Pak Li Kopitiam...sayang sekali aku tak terasa hati nak mencubanya..taktau nanti kalau2 tergerak hati...(pak li yang mana satu pn aku tak kenai...ada potong ka!)

ada sesapa yang pernah mencuba makan di mana2 kopitiam..ok ke???

p/s : lalu..pandang2 n jeling2 jer...

.

2 comments:


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.