Siapakah Dia ??

Thursday, December 02, 2010 PCL 9 Comments

"Apa nak tulis ni? Aku nak cerita apa? Mana idea ni.. Dan pada ketika ini, rasa putus asa pun mulai memunculkan dirinya. Dia duduk di sebelah anda dan memujuk agar jangan meneruskan aktiviti blogging anda".

Siapakah dia yang berani menasihatkan aku ??

Pernahkah anda berperasaan sebegini....nasib baiklah semalam seharian internet masalah di opis ku..buntu! tak tau nak buat apa...takde blogwalking, takde ziarah2...tapi masih ada yang sudi berkunjung.

Terima kasihlah kepada yang sudi singgah lalu di sini.

Masalahnya sama seperti yang dihadapi oleh abah_Izz dan berkemungkinan opis gomen yang terlibat. Facebook dan Blog di block !!..haha baru padan muka...tapi nasib la kat opis ktorg ni buat sementara saja..taktaulah kenapa..mungkin ada yang report kat PM dan PM bagi permision untuk ber FB dengan cara yang berhemah...Huh! biaq betoii!!

Kesimpulannya kita kena sedar bila mana kita sedang sibuk dengan kerja dan masa mana kita nak merehatkan minda...jangan terlalu taksub sangat dan ini boleh melalaikan kita dari tanggungjawab.


p/s : semalam bagi 500 henggit pastu block FB....baik punya!

.

9 comments:

  1. as salam..PCL..rakyat didahulukan kan...

    ReplyDelete
  2. ya betoi tu Shahrom ..memang kena dahulukan rakyat mesia mcm kita nie...

    ReplyDelete
  3. salam Pakcik,
    samalah,.. selalu gak dapat nasihat yang sama.. tapi bukan dari 'orang sebelah', tapi 'orang dalam'.. sebab selalu bebeno terjebak dalam kelekaan.. huhu.. bila la FB ngan Blog nak block kat kompeni saya nih..? kehkeh..

    ReplyDelete
  4. keep smart blogging uncle...jgn sampai kantoi dah ler...

    ReplyDelete
  5. nie DANIEL ADIE..
    jengah2 n follow blog anda...

    http://danieldeadie.blogspot.com/2010/12/call-me-mrjimba.html

    ReplyDelete
  6. SALAM,
    OK BERBLOGING TAPI JANGAN SAMPAI MENGGANGGU TANGGUNGJAWAB UTAMA YANG PERLU DIDAHULUKAN.

    ReplyDelete
  7. huhu tak best plak kan asek kena block je wakakaa

    ReplyDelete
  8. Aku hanya ingin membuat komentar cepat untuk mengatakan saya senang saya menemukan blog Anda. Terima kasih

    ReplyDelete
  9. Anda menyelesaikan beberapa poin di sana. Saya melakukan pencarian dengan tema dan menemukan sebagian besar orang akan memiliki pendapat yang sama dengan blog Anda..

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.