Cari Peluang dan Ruang..

Wednesday, February 16, 2011 PCL 1 Comments

..fuhh baru ok sikit , dah berpeluh petang2 cmni bagus jugak pada balik keja dok dalam rumah je tade benda nak buat...

naseb baik sempat join member main pingpong ade juga pekdahnya...dua tiga game pon jadi la..berpeluh la sikit kan, main2 sambil gelak2 , tau saja la semua terer2 belaka eheee..bakat lama masa sekolah berasrama dulu, kitaorang ni tak 'berasmara' tu sebab semua permainan yang ada kita sariap je...paham ke apa tu 'sariap'...orang belah utara tau la kot..

ni hah, dah pukul 7..sempat lagi sikit kot ngadap pc..tak puas2 tempat keja tadi balik rumah pon sempat lagi...bukan pe, biasanya aku tak berpeluang...lepas sorang, sorang...nak kontrol cmner...anak-anak , dorang dah maklum...malam bukan masa dorang untuk berFb/game kecuali cuti skolah.

naseb baik petang2 cmni ada sinetron..ade la peluang aku...kalau tak..hujung2 malam la jawabnya..tu la kekadang tak sempat berentri...alasan ! caya jangan tak pecaya...

okeh dah dekat Maghrib dah ni..

salam blogging utk semua...lepas solat la plak ye.

.

1 comment:

  1. wah.. layan ping-pong balik..
    sy layan blog jap..
    satgi nak layan cerita korea lak..

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.