Gelagat Hanis Umairah..buat show.

Thursday, February 03, 2011 PCL 5 Comments

Emmmph!..habis boring la tu bercuti di rumah je...macam nilah jadinya.




okay adik..nanti kita p jalan2 plak..funfair pon dah start...kita layan roller coster sampai muntah..bajet! korek tabung masing2 okay!

p/s : karenah anak2..kalau tak ikut merajuk la plak, layan sekadar termampu...jangan berlebihan sangat, sebagai ibubapa kita perlu fikir banyak kali untuk kebaikan bersama.


5 comments:

  1. weuuuu! sempoinyer adik hanis tu...slamber je..cayok!

    ReplyDelete
  2. salam..
    demi anak-anak..jom jenjalan CNY

    ReplyDelete
  3. selamat jalan jalan... malam tenguk TV cerita mesir

    ReplyDelete
  4. Lepas ni leh jadi artis youtube ni.. Mimi pun sibuk nak buat

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.