Makan Tengah Malam..

Monday, February 07, 2011 Nazlee Ismail 6 Comments



Salam...

..dah dekat tengah malam ni..tak tau apa nak buat..makan?...
ehh selalu sangat keluar makan kat kedai mamak pekena roti canai ..boring gak rasa...
sementara tunggu kakak balik dari tuisyen..pe lagi adik tu...makan jelah kejanya...roti canai..roti canai..sampai mamak restoran tu pon cam dah tau apa yang nak dioder bila menyinggah di situ.

Malam ni...mamaDiana bermurah tenaga untuk menyediakan makan malam..opps..supper dengan roti jala buatan sendiri...haaa bukan senang nak dapat cmni selalu...pukul 11.30 mlm dah ni...huhu takutnyer makan malam-malam...(untuk depa ni sajalah...untuk aku esok pagi haha.. )

Sebenaqnya ...menu ni untuk sarapan pagi esok...tapi tau lah adik n kakak tu sentiasa lapar..
nak besaq dah tu..harap jangan melebar udah la wahai anak-anak ku cayang!..



6 comments:

  1. hehe..takpe, nnti kalau agak2 dah kembang, ajak ayahnya gi exercise sesama plak..:P

    ReplyDelete
  2. Salam Ferry,

    Kami orang Pantai Timor makan roti jala dengan serawa durian.

    ReplyDelete
  3. salam kulaan..
    biar jalur jer yg lebar..body mantain...



    awak lamak tapih kada muat..telalo ganal

    ReplyDelete
  4. Takpe.. gym depan rumah je heheh

    ReplyDelete
  5. menyelerakan la pepagi ni...mana nak cari ni PCL...

    ReplyDelete
  6. cilie, beshnye roti jala, dah lama tak mkn la ciklie,sj je tau buat hany terliur.

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.