Sumolah plak !

Thursday, February 17, 2011 PCL 8 Comments



..ehh aku selalu kena paksa..kena paksa apa nak tau?...kena paksa makan..ni ha, la ni dah jam berapa...baru je lepas makan nasi sepinggan penuh, tak perabih , sayang la plak lauk pauk tu...fridge pon dah tak terima ni kan pulak perut aku...tapi kerana terpakas aku relakan saja.

Astro Prima tayang cita Sumolah (lakonan Afdlin Sauki)...aku dapat bayangkan tak lama lagi kemungkinan aku jadi cm depa..huhu takmo la...tak larat nak bawak diri nanti..


Dekat 3 tahun aku keja dengan gomen...senang hati, memang senang banyak sebab keja kilang ngan keja gomen hangpa tau lakan..jauh beza.

2 tahun setengah setakat hari ni..kenaikan beart badan 10 kilogram , ok dak ni? Bina badan sungguh!...mamaDiana memang pandai jaga kami anak beranak dengan cukup baik...baik sangat dan terbukti sudah.....yang mengherankan anak2 tak naik pulak berat badan depa...makan boleh tahan la kekadang tu kalah kita..

Orang kata , makan selagi boleh..jangan mati sebab tak cukup makan.

8 comments:

  1. salam...
    jangan tersalah tagok..mungkalanan..

    ReplyDelete
  2. makan selagi boleh CikLIe...tp jgn selalu amalkan mkn tgh malam lagi2 yg berat2 cm mkn nasi tu...kesihatan perlu jaga..mamaDiana akan faham jg..saja nk sakat cikLie kot....cayalah good family.

    ReplyDelete
  3. ciklie...selamat pagi..

    eik, makan boleh jer...tapi,,rutin senaman jgn lupa yer

    semoga hari ciklie ceria2 selalu

    ReplyDelete
  4. eheee...
    mamadiana mesti gembira tgk makanan masakan dia digemari suami & anak2 kan...

    ReplyDelete
  5. wah senang hati kje gomen ya...tue yg sampai berkilo naik tue hehehehehehe

    ReplyDelete
  6. nak naikkan badan, makanlah sushi byk2 erk,kehkeh...

    http://kipasmati.blogspot.com/2011/02/20-fakta-menarik-pelik-tapi-benar.html

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.