Aku yang kisah plak!!

Saturday, March 19, 2011 PCL 6 Comments

Salam...

jarang sekali aku update blog tgh2 malam...
rasanya berada kat rumah orang..bukan rumah sendiri...tak sama suasananya...susah nak lelapkan mata.

lepak rumah abang kepada mamadiana bersama anak2 yg dah mengadu kebosanan dan kesedihan setelah
'cuti sekolah' mereka tak ke mana2....(nak tuntut janji la tu....aduhai! da nk mula sekolah minggu depan).

Kak Sim (ipar) masak lemak tempoyak ikan patin sebagai hidangan malam...fuh sempoi, pure Pahang mari...

area sini di namakan Alam Budiman...kat mana lagi kalau bukan Puncak Alam. Katanya orang2 sini semuanya 'budinman'....haha, taktaulah...baru jer dengar kes kecurian, pecah rumah berlaku ...

masuk jer area perumahan...fuh !! siap ada jaga lagi....memang dorang ni menjalankan tanggungjawab mereka dgn 'jujur'....
jaga keluar masuk keta je...yang lain tak nampak pon dorang keja...memang patutla dorang ni kita panggil 'jaga'...good job!

takde plak yang nak 'kisah' sangat....

aku plak yang datang sekali sekala 'kisah'...

takpe ..hanya sekadar simpati kpd yg jadi mangsa penyagak negara...
lepas ni turn sapa plak agaknya...

kena pejamkan mata jugak sebab esok plan..subuh2 nk p Putrajaya....tgk Belon Udara Panas !!!..aku pon tatau la apa program tu sebenarnya...

tunggu je la esok cmner..nak citer lebih tak pandai..nanti salah plak.

salam.

6 comments:

  1. Assalamualaikum Lie,

    Akak selalu juga ke Puncak Alam, rumah anak,

    ReplyDelete
  2. rumah alam budiman... "terkenal" dengan rumah bata merah :)

    ReplyDelete
  3. Tumpang tanya...panyangak negara tu siapa ya?

    ReplyDelete
  4. @=sz= dkt dgn area rumah SZ la kan...

    ReplyDelete
  5. pak cik lie...
    follow me... ~.~

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.