Ada Masalah Ke Dengan Nuffnang Malaysia ???

Thursday, April 21, 2011 Nazlee Ismail 3 Comments



Assalamualaikum...

rasanya sejak beberapa minit yang lalu ..ada lagi kemunculannya dalam blog ni..
apa dah jadi ni...adakah aku yang bermasalah atau sebaliknya..

korang punya iklan Nuff ada muncul tak ni..??

tak best la takde penyeri lagi...huhuhu. !!


Apa Yang Terjadi ni !

3 comments:

  1. ni ada je hany tengokm kt blog ciklie nih...

    ReplyDelete
  2. Nak dapat Buffered Earning kud.. nk ucap tahniah dulu la sebelum terlambat...

    ReplyDelete
  3. Nuffnang aku dah semakin sihat kat sini...Tq kerana masih sudi jadi penyeri...

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.