Kecoh betullll !

Thursday, April 14, 2011 Nazlee Ismail 6 Comments

...ahak!.....Tips no.2 dari MamaDiana Punya Blog buat aku mohon berkursus selalu..


" 2. Jika berpisah lebih dari sehari seperti untuk tugasan luar daerah, tambah rutin harian tadi dengan pelukan dan ciuman di bibir."



alahai..orang2 gomen...ktorang wajib pegi kursus 7 hari dalam tempoh setahun...emmmh!

anda bagai mana ??

dah bulan berapa dah ni...kursus kena apply cepat nanti hujung tahun susah la..mana nak cuti lagi .

..ehe...ehe..ehe...!!

p/s : point penting sebenarnya nak mohon kursus......yang 'tu' hari2 boleh kalau nak ! saje je buat kecoh..hahaha.


6 comments:

  1. wah..wah..wahh..hari2 mau tue..harimau apa pcl bela? heheheehheeee

    ReplyDelete
  2. ihiks...

    klu ahli muzik eh ahli akademik spt saya takdelah diwajibkan 7 hari tu tp klu p kursus/training utk menambah atau mantopppkn lagiks ilmu di otak blh la mohon ... :)

    ReplyDelete
  3. yg tu hari2 mmg blh, tp problemnya asyik lupa jer :)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.