Kes Bunuh Lagi....

Sunday, April 17, 2011 PCL 9 Comments

lagi2 kes bunuh....


..kalau disabitkan salah..memang la salah...aku tau...kes berat ni..
bunuh mesti la hukumnya kena bunuh jugak...kan!

boleh dikatakan hari2 ada kes lah...

aku taktau lah....mcm mana aku boleh terbabit dalam kes ni....

kalau diikutkan aku memang berniat pon nak bunuh!...sakit hati aku dibuatnya, mana boleh tahan cm ni.. asyik kena serang je...


bukak pintu rumah sikit je....terus kena serbu...

tension! tension!... last2 aku amik getah...

sekor demi sekor aku lastik....kiok!

puas hati aku.....berkat dari pengalaman aku masa kecik2 dulu....'main getah tembak'






okeh , berbalik pada kes tadi...

agak2 korang ..hukuman apakah yang akan dikenakan jika sabit kesalahan bunuh dengan niat .

macam ni....



p/s : pantang aku kalau lalat masuk rumah...memang mati punya lah!

*...teringat kat Nabil MaharajaLawak...'lalat telan piano'..huhu.

.


9 comments:

  1. wah terernya lastik lalt guna lipas jew..klu cicak tu biasa la ni lalat..belajar ngan jet li ke jakie chan ni

    ReplyDelete
  2. @dyea irdina tu kena kungfu mabuk dulu baru dapat ilmu cm jacky chan tu..

    ReplyDelete
  3. hwahahahah kalu kes ni kena hukum gantu sampai tak mati hwahahahahah ingatkan amenda la tadi rupanya pasla lalat hwhaahahahahahah... kes ni kena bawa ke mahkamah antarabangsa ni huhuhuhuhu.. pakngah kalu nak lagi senag bela pokok periuk kera kat depan umah kalu nak lagi senang letak periuk api jerrr huhuhuhuhuhuh

    ReplyDelete
  4. Lastik lalat?emm..terror lah yer PCL ni yer

    ReplyDelete
  5. @Rentetan Tidak Bertautxde mau nyer...otaknya geliga lebih..kang kera pulak pkngah bunuh...hahah..ate ngape!

    ReplyDelete
  6. heheheh makngah tak pun cuba maknagh letak periuk api kat depan umah sure punye di tak datang lagi hwhahahahahahaha

    ReplyDelete
  7. wow terornya cikLie...nak buat apa dgn lalat2 tu bnyk?

    ReplyDelete
  8. lastik lalat memang teror...kadang2 ngan kita2 skali nk d lastik...huhu.lalat tu pn cerdik ..hinggap kat kita lak tu...biar sama2 kena..hehe
    @mama

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.