GET THE BEST FOR MOM

Sunday, May 08, 2011 Nazlee Ismail 4 Comments



The quote message said “Get the best for mom

hurm...apa yang anda telah berikan kepada ibu anda sempena meraikan HARI IBU hari ni...

yeszzz za....kasih sayang yang tak pernah pudar....Alhamdulillah cantek!! senyum je mak2 di luar sana kalau dapat hadiah terbaik dari anak2 dalam bentuk material cam ni kan.....




Do you plan to gift one for your mom? I don’t think my mom understand how to use an iPhone. So, no need to buy her a white iPhone 4...bagi je sesuatu yang befaedah dan mesra pengunaannya..kalau tak nanti jadi milik adik2 awak je...huhu.

kalau anda ada niat nak dapatkan untuk diri sendiri... cuba2 lah klik iklan NUFFNANG jika ada tersiar dalam blog ni..klik je kalau nak tau lebih lanjut...

4 comments:

  1. tak kelihatan iphone tu!
    nampak milkadeal je..
    best gak klu PCL bagi hadiah bawa anak2 + mamadiana photoshoot ;)

    ReplyDelete
  2. @Sz
    takpa, takdak kat sini cari kat blog blogger lain..sama2 support..haha..TQ.

    ReplyDelete
  3. kalau dpt mak yg moden..boleh lah bg iphone tu..hehe

    pcl hadiah apa ke mamadiana?

    ReplyDelete
  4. pehhh..pcl bg iphone ke kat maamdiana????

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.